zaterdag 16 maart 2013

Houd je hoofd koel!

Dat is een boek van Meg Cabot.
Het stond als eerste boek in de bib bij de C en aangezien ik bezig ben om zo het ganse alfabet af te gaan en telkens het eerste boek ervan te lezen las ik eens dit soort boek.

Een boek waar je niet bij moet nadenken. Een beetje chicklit.
Op de flap stond dat het een grappig boek was, maar ik heb maar één keer echt heel hard moeten glimlachen: op blz.294 :-).
Echt spannend was het ook al niet, behalve op het einde misschien.

Maar zo af en toe eens een boek lezen dat vlot vooruit gaat, je niet al te veel moet nadenken en zinnen herlezen is ook eens wat anders.
Dat was ook een beetje mijn bedoeling toen ik dat besloot van het alfabet.
Ik zou zeer verschillende soorten boeken lezen dan en niet altijd naar hetzelfde soort boeken grijpen.

Ik zou dit boek zeker niet aanraden want ik kreeg er vooral zin in donuts en eten in want het hoofdpersonage eet zowat constant.

Korte inhoud?
Vrouw met maatje 42, gewezen muzikante heeft een baantje op een unief en daar gebeurd dan een moord en zij zoekt uit hoe en wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten