maandag 18 maart 2013

De weekendkranten op zondagavond

Ik las pas gisterenavond voor de haard de weekendkranten. Het was er gewoon nog niet van gekomen.
Hugo Camps is er nog steeds niet. Nu staat er niet meer in de krant dat hij ziek is en zo snel mogelijk terug zal komen. Er staat helemaal niets meer.
Alleszins hoop ik wel dat hij terug komt.

Vandaag las ik dan weer in een column ook al ergernis over de erotische boeken in de TOP. Pas op want in de column stond dat er zelfs nog een paar andere aankomen. Iets met 80 en geel enzo. De columniste dacht dat het om te lachen was, maar het is bittere ernst.
Nu is het helemaal om zeep :-(.
Ik heb ooit dat boek van Catherine Millet gelezen (2002) en ook Slaafsheid en In zijn handen las ik (soortgelijke boeken wellicht, maar per toeval gelezen en al zo een 10 jaar geleden).
Mijn smaak is duidelijk veranderd.
Mensen: NIET kopen. Volg je eigen gevoel.

1 opmerking: